2013. október 1., kedd

Little drummer boy

IMG_1593

A dob papír törő hengeréből készült, amit felszeleteltem.
Az elkészítési útmutatóját is hozom később kicsit, akkor majd mindenki elkészítheti a maga verzióját.
Karácsony, karácsony…nem is olyan sokára…az életemben a karácsonyoknak mindig nagyon fontos szerepe volt és ez így van most is. Úgy készülök rá, mint mások az esküvőjükre, és míg abból jó esetben csak egy van az ember életében, karácsonyból számos is akad.
Karácsonyra készülni több hónapos feladat nálam. Minden évben eltervezem, hogy szépen összerakok egy tervező albumot, amivel majd egyszer gond nélkül időre elkészülök mindennel, de ennek a megvalósításába még bele sem tudtam kezdeni. Gyanítom, hogy több év alatt lesz meg.
Mindenesetre mivel eléggé asszociatív ember vagyok, összeszedtem szavakat, fogalmakat, kifejezéseket, kinek hogy tetszik, amik segítenek évről-évre elindulni és kitalálni a részleteket.
Íme tehát az én listám:
  • fém süteményforma
  • rénszarvas
  • ezüst
  • foncsorozott
  • ezüstözött gyertyatartó
  • moha
  • toboz
  • üvegharang/búra
  • gyapjú
  • kenderzsinór
  • likőr
  • gyöngy
  • lámpás
  • szív
  • kristály
  • masni
  • természetes
  • kötött
  • filc
  • mézes
  • koszorú
  • üveg kelyhek
  • csillag
  • fagyöngy
  • bross
  • fedeles üveg
  • kekszes doboz
  • emeletes kínáló
  • tortatál
  • bársony szalag
  • szőrme
  • kristály talpas pohár
  • metszett üveg
  • csatos üveg
  • fahéj
  • szalvétagyűrű
  • lámpaernyő
  • csizma
  • madár
  • kockás szalag
  • mókus
  • őz
  • csipke
  • csengettyű
  • kosár
  • fa láda
  • tejüveg
  • kidíszített gyufásdoboz
  • kötény
  • angyal
  • pirított mandula
  • gyertyakoppantó
  • sült gesztenye
  • textil szalvéta
  • tányéralátét
  • csillagszóró
  • képkeret
  • pom-pom
  • abrosz
  • képeslap
  • adventi naptár
  • takaró / pokróc
  • ajándéklista
  • forró csoki
  • hópihe
  • kiskanál
  • gyertya
  • párna
  • madonna
  • tálca
  • origami csillag
  • csomagolópapír
  • só/liszt gyurma
  • pecsételés
  • márvány lap csokihoz
  • Bailey’s

2 megjegyzés:

  1. Kedves Évi!
    Bevallom nem vagyok egy nagy kommentelős, csak az a titokban meglapuló olvasó és Facebookon figyelgető, de el kell mondanom, hogy mennyire örülök, hogy újra itt vagy! Bevallom féltve nézem minden kedvenc blogom átköltözését, és az én fejemben is megfordult, de nagyon gyorsan lebeszéltem magam róla, és örülök, hogy te is újra itt vagy, mert itt biztosan a saját magad főnöke és egyben önmagad lehetsz! Köszönöm, hogy vagy! :)
    Szeretettel!
    Zóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, én is nagyon örülök, megmondom őszintén, hogy lehet, hogy ez a lassabb, de mégis, ez a biztosabb út és nagyon nem szeretem, amikor nem én vagyok a magam főnöke:))) Jól tetted, hogy maradtál Te is, és szerintem mindenki jól teszi, aki nem adja ki a kezéből a gyeplőt.

      Törlés

Share |